تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین و دیدن دیوار چین

یکی از دیدنی ها و پر جاذبه ترین اثر باستانی چین دیوار چین است . دیواری که توریست ها و گردشگران چینی و غیر چینی به عنوان دیوار چین  در حال حاضر تماشا می کنند، دیواری است متعلق به سلسله مینگ (سال ۱۳۶۸ – سال ۱۶۴۴ ) از غرب به دروازه ” جایو گوان ” در استان گان سو چین و از شر ق به ساحل رود یالو جیان در استان لیائو نینگ در شمال شرقی کشور چین منتهی می شود و درمیان آن ۹ استان- شهر و ناحیه خود مختار به طول ۷۳۰۰ کیلومتر وجود دارد و مردم انرا دیوار طولانی می نامند. دیوار چین به عنوان پروژه تدافعی بر روی کوه‌ها ساخته می شد از بیابان ها مراتع و لجنزارها عبور می کرد . کارگران طبق عوارض زمینی ،ساختار متفاوتی برای ایجاد دیوار در نظر گرفتند که درایت و عقل نیاکان چین را نشان می دهد. دیوار بر مسیر کوه‌های پر فراز و نشیب امتداد یافته است . در بیرون دیوار پرتگاه‌های بلند دیده می شود . در واقع کوه و دیوار به یکدیگر پیوند خورده اند . لذا دشمن به هیچ وجه قادر به نفوذ به دیوار چین نبود .

دیوار چین معمولا با آجرهای بزرگ و سنگ مستطیل ساخته شده و در وسط ان خاک و خرده سنگ ریخته شده و ارتفاع ان ۱۰ متر است در پهنای دیوار برای عبور چهار اسب کافی است و در یک ردیف عرض آن ۴ -۵ متر است تا در زمان انتقال غلات و سلاحها مشکلی ایجاد نشود . طرف درونی دیوار، نرده سنگی و در وجود دارد که به آسانی حرکت می کند . در فاصله معیینی سکوی دیواری ویا برج آتش برای خبررسانی ساخته شده است . سکوی دیواری برای ذخیره سلاحها و غلات و استراحت سربازان است و در جنگ مخفیگاه بوده است . هنگامی که دشمن دست به حمله می زد برج های آتش روشن می کردند و سراسر کشور از حمله آگاه می شدند . اکنون مقاومت دیوار چین به عنوان یک مانع نظامی از بین رفته است. اما زیبایی معماری مخصوص آن دیدنی است . زیبایی دیوار چین پر ابهت ، و باعظمت است. از دور دیواری بلند و پر پیچ و خم بر روی کوه‌ها همانند اژدهایی در حال حرکت به چشم می خورد و صحنه‌ای شکوهمند ایجاد شده است . از نزدیک ، دروازه‌های پر ابهت ، دیوار ها ، سکوهای دیوار ی،برج های دیده بانی، برج های آتش هماهنگ با عوارض زمینی آکنده از دلربایی هنری است. دیوار چین دارای اهمیت تاریخی و فرهنگی و ارزش دیدنی است. چینی ها می گویند : ” کسی که به دیوار چین صعود نکرده باشد ، قهرمان نیست “. 

تور چین بخاطر دیوار چین

بسیاری از گردشگران خارجی یکی از اهداف مهم شان در مسافرت به کشور چین و استفاده از انواع تور های چین دیدن دیوار چین که عظیمترین دیوار ساخته بشر است می باشد.

ویزای چین

اخذ و دریافت انواع ویزای چین را به ما بسپارید. ما افتخار می کنیم که بتوانیم برای دریافت ویزای کشور چین و همچنین بازدید از کشور پهناور چین به شما کمک کنیم. با ما در تماس باشید.

 

تور چین تور لحظه آخری بهمن ماه 92

تور لحظه آخری چین تور 10 روزه

زمان حرکت یک شنبه13 بهمن ماه 1392 

زمان برگشت چهارشنبه 24 بهمن ماه 1392

با ما در تورچین همراه باشید.

ویزای چین

برای این دوره از  تورهای لحظه آخری چین داشتن ویزای چین بعهده توریست می باشد.

زمان بسرعت سپری می شود . از هم اکنون برنامه ریزی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

با ما تجربه کنید :

اخذ ويزاي چين:

برای راحتی و آسودگی خاطر شما تمام کارهای اخذ ويزاي چين را برای شما با سرعت و اطمینان کامل انجام می دهیم.
انواع تور چين :

تور پکن ،تور شانگهاي ، تور گوانجو ، تور هانگزو ، تور شنزن و تور هاي ترکيبي چين


دیدنی های چین:

دیوار معروف چین،کاخ تابستانی،غارهای نی فلوت ، میدان تیانانمن،کارخانه ابریشم سازی ،نمایشگاه های بین المللی پکن و شانگهای ،استادیوم المپیک پکن ،معبد شائولین ،تراس های برنج چین و ...


هتل های تور چین :

هتل های 5 ستاره ، هتل های 4 ستاره ، هتل های 3 ستاره در تمام شهرهای توریستی چین


خدمات توريستي ما :

اخذ ويزاي چين ، بليط رفت و برگشت هواپیما ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنماي فارسي زبان ، رزرو بهترين هتل هاي چين ، بیمه مسافرتی و توریستی ، گشت های اختصاصی تور

کشور چین -تور چین -تراس های برنج چین-جاهای دیدنی چین

چرا تور چین ؟


به این سوال که واقعا چرا باید هزینه کرد و به تور چین رفت ؟ باید گفت که  قبل از هر چیزی اگر به دنبال سفری برای استراحت و ریلکسیشن هستید و یا اینکه بیشتر دنبال سفرهای تفریحی و عیش و نوش و تفریحات آنچنانی هستید باید بگوییم که کشور چین مقصد خوبی برای اینگونه ماجراجویی ها نیست . اما ...

دیدنی های چین علتی برای توریست ها

اگر به دنبال شگفتی های خاص ،دیدنی های اعجاب آور ،مناظر بکر و زیبای بی همتا و معماری زیبا و در کل تجربه منحصر به فردی از مشاهده فرهنگی با قدمت چندین هزارساله هستید که مردمش با سخت کوشی طی بیست سال گذشته کل دنیا رو از توسعه اقتصادی و پیشرفت خودشون شگفت زده کردند قطعا کشور چین می تونه مقصد مناسبی باشه. 

همچنین اگر که عاشق گشت و گذار در فروشگاههای بزرگ و جهانی و خرید کردن از آنها و همچنین ازون مهمتر جدال و چونه زدن با فروشنده ها هستید . هرچند که شاید خیلی از کالاها ارزون و مقرون به صرفه نباشند . می توانید روی تور چین حساب کنید.


تور چین علاج مسافرت خارجی

در هر حال به خصوص از نگاه اقتصادی با کاهش ارزش پول ملی و فقیرتر شدن روز به روز ما که عملا سفر به دنیای غرب رو تا حد قابل ملاحظه ای مشکل کرده هنوز کشور چین می تونه مقصدی متعادل و البته نه زیاد ارزون برای سفر بشمار بیاد. پس بازهم می تونید روی تور چین حساب باز کنید.

تور چین زمستان 92 - نوروز 93

 تورهای متنوع چین زمستان 92 | تور پکن شانگهای گوانجو زمستان 92 | تور های ترکیبی چین نوروز 93


خدمات تور چین شامل:

  • بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ایران ایر
  • اخذ ویزای چین
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • ویزای گروهی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای چینی مسلط به زبان فارسی 
  • 3 روز گشت شهری به همراه صرف ناهار
  • بازدید از دیدنیهای زیبای چین : کاخ تابستانی پکن- دیوارچین-شهرممنوعه-پارک المپیک-گشت مراکز خرید-میدان تیان آن من-کارخانه مروارید و کارخانه ابریشم-مرکز طب سنتی چین
  • خرید از بهترین و ارزانترین مراکز خرید پکن چین

 

مدارک مورد نیاز برای تور چین :

  • اصل پاسپورت باحداقل 6 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس 5*3.5
  • آدرس توریست
  • شغل توریست
  • شماره تلفن توریست


نکات قابل توجه :

 

  • نرخ نوزاد INF 490.000 تومان می باشد.
  • کميسيونCHD نصف بزرگسال می باشد .
  • مسئوليت کنترل گذرنامه از جهت هر گونه ممنوعيت خروج از کشور به عهده آژانس درخواست کننده مي باشد و ارسال درخواست از آژانس محترم به منزله قبول کليه مفاد و آيين نامه های سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری می باشد.
  • آژانس هيچ گونه مسئوليتي در قبال ديپورت شدن مسافرين ندارد 5..در صورت عدم موافقت سفارت جهت صدور ويزا آژانس هيچگونه مسئوليتی دراين قبال نخواهد داشت.

با ما همراه باشید.

تور چین-ویزای چین- تور شانگهای چین

ویزای چین

برای دیدن ،تفریح، گشتن و خرید از چین با ما تماس بگیرید. برگزاری انواع تور چین و همچنین انواع تورهای ترکیبی چین در تخصص ماست. شما به کارهای روزمره خود بپردازید . تا ما ویزای چین را برای شما از سفارت کشور چین دریافت و به شما تحویل دهیم.

ویزای چین

جهت دریافت انواع ویزای چین ،ویزای توریستی ، ویزای تجاری،ویزای تحصیلی ،ویزای دانشجویی ، ویزای فوری چین ، ویزای نیمه فوری چین با ما تماس بگیرید. ما راهنمایی صحیح و درست شما را یک وظیفه می دانیم .

خدمات تور چین :

پروازهای ایرانی و پروازهای خارجی به انتخاب شما

اقامت همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

راهنماي چینی مسلط به زبان فارسی

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات عمومی تورهای چین :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:30 می باشد.

تغییر قیمت تور های چین با توجه به قیمت ارز 24 ساعت قبل از پرداخت نهایی محاسبه می شود .

تور چین-پاندای عجیب چین-دیدنی-های-جاذبه-های-هانگزو-چین

پاندای عجیب چین

مردم جهان به شنیدن خبرهای عجیب و غریب از چین عادت کرده اند. و حالا خبری در رسانه ها منتشر شده که پاندای عجیب چین را نشان می دهد که با فیگورهای پاندا کش توجه همه را بخود جلب کرده و توانسته از بسیاری از مردمان جهان خبرسازتر و مشهورتر شود!

تور چین و پاندای عجیب چین

این پاندای عجیب چین نامش لی‌لی است  که پس از خوردن غذایش از درخت بالا می‌رود و در حالی که تمام بدنش از شاخه‌های درخت آویزان است چرت نیم‌روزی‌اش را می‌زند.
لی‌لی که حالا به یکی از جاذبه ها و دیدنی های هانگزو چین تبدیل شده است به عنوان یکی از محبوب‌ترین حیوانات باغ وحش هانگزو چین  Hangzhou - بشدت از تابش آفتاب لذت می‌برد و به شیوه‌ای عجیب روی درخت می‌خوابد. نگهبان قفس لی‌لی،‌ خواب او را «خواب کونگفویی» نامیده و می‌گوید نحوه خوابیدنش شبیه یک نوع حرکت در کونگفو است.
عکس‌های گرفته شده از لی‌لی به خوبی‌ نشان می‌دهد که او چطور دست و پاها و بدن خود را هنگام استراحت از درخت آویزان می‌کند و به طرزی غیرمعمول می‌خوابد. خرس‌های پاندا علاقه شدیدی به برگ‌های درخت بامبو دارند و روزانه 12 ساعت از وقت خود را صرف خوردن می‌‌کنند.  و یکی از پرهزینه ترین حیوانات باغ وحش های دنیا می باشد. این حیوان تقریبا فقط در کشور چین پیدا می شود.

 

 ویزای چین تور چین تخصص ماست

گروه تخصصی برگزار کننده انواع تورهای گردشگری و توریستی چین همه روزه آماده پاسخ گویی به شما هموطنان گرامی می باشد.

تور چین-شین کنگ (Shin Kong Place) لوکس ترین مرکز خرید چین

 
مرکز خرید شین کنگ پکن چین
لوکس ترین مرکز خرید چین که در سال 2007 میلادی افتتاح شده است یعنی شین کنگ مرکز خریدی است که شما از خرید از آن لذت خواهید برد. در این مرکز خرید فوق العاده و لوکس پکن حداقل  938 مارک و برند از تمام جهان در مساحت 180.000 متر مربع موجود است. در این مرکز خرید ایده آل هم خرید می کنید و هم اوقات فراغتتان را می توانید سپری کنید .
بسیاری از مارک های مشهور و معتبر، مانند Dunhill ، BV، Annasui ، فرد، Fauchon ، Jimmyspa ، Mikimoto ، Marcjacobs ,Gucci, Prada, Juicy, Anna Sui and Channelو Franckmuller وجود دارد.

تور چین و بهشت غذا
این مرکز خرید بهشت غذا هم می باشد ، رستوران های ویژه ، از جمله Chamate ، BELLAGIO وجود دارد . در مرکز شما می توانید انواع غذاها و  مواد غذایی کره ای، سوسیس کانتونی ، مواد غذایی و غذا های گوانگژو ، تایوان و ... را ببینید. شاید به توان گفت به هر حال تور چین با دیدن این مرکز خرید چین کامل می شود.

 آدرس: No. 87, Jianguo Road, Chaoyang District

تور چین- ویزای چین- چنج کردن پول- انواع ویزای چین- چین- کشور چین- هتل های چین-

تور چین و چنج کردن پول

 صرافی ها در چین

در کشور چین معمولا به سختی صرافی پیدا می شود و در اکثر موارد هتل های چین و حتی لیدر تور چین هم پول شما را به یوان تغییر می دهد. نرخ فعلی حدود 6.1 یوان به ازاء هر دلار می باشد اما لیدرها و هتل های چین معمولا برای هر 100 دلار حدود 6.6 یوان پرداخت می کنند.  نرخ فرودگاه معمولا کمتر از 600 تا برای 100  دلار هستش که پیشنهاد نمی شود در فرودگاه چین پول چنج کنید و البته بانک ها هم معمولا با گرفتن پاسپورت و فرم پرکردن پول چنج می کنند اما چون تفاوتش 3 یا 4 یوان بیشتر نیست پس خیلی منطقی نیست برای رفتن به بانک وقت تان که باید صرف گشتن و دیدن جاذبه های کشور چین شود را هدر دهید.

نکته دیگر اینکه در طول استفاده از تور چین همیشه یادتان باشد فقط  و فقط از مکان ها و افراد مطمئن پول خودتون را تغییر بدهید یا با اصطلاح چنج کنید.چرا که در چین اسکناس های تقلبی 100 و 50 یوان نیز می تواند نصیبتان شود.

ویزای چین

برای دریافت انواع ویزای کشور چین می توانید با ما تماس بگیرید. مطمئنا تماس و پرسیدن سوالهایتان از ما در زمینه تور چین و ویزای چین هیچ گونه هزینه ای برای شما در پی ندارد !

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان